Informujemy że w związku z wprowadzeniem systemu kolejkowego QMS (system biletowy znany z urzędów, placówek poczty czy banków), studenci i absolwenci obsługiwani będą w określonych dniach i godzinach przyjęć Dziekanatu, TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA OKAZANIEM BILETU pobranego wcześniej z biletomatu systemu QMS (dostępny w holu na parterze).
W związku z powyższym wprowadza się następujące zasady:
- bilety wydawane będą tylko w godzinach przyjęć Dziekanatu
- ilość wydanych biletów zależna będzie od godzin przyjęć Dziekanatu oraz szacunkowego czasu załatwienia sprawy
- bilet jest ważny tylko w dniu w którym został wydany
- nie stawienie się na wezwanie (numer biletu wyświetlany na Monitorze w holu) będzie skutkowało zmianą kolejności i wezwaniem następnej osoby
- nie stawienie się na drugie z kolei wezwanie będzie skutkowało usunięciem z kolejki
- do stanowiska należy podchodzić POJEDYNCZO I TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYM WEZWANIU. Osoby nieposiadające biletu QMS lub wchodzące poza kolejnością bądź poza wyznaczonymi godzinami przyjęć – NIE BĘDĄ OBSŁUGIWANE
- w przypadku stanowiska z podziałem spraw na podkategorie (np. pomoc materialna) NALEŻY POBRAĆ ODRĘBNY BILET NA KAŻDĄ SPRAWĘ (np. jeżeli student chce złożyć wniosek o przyznanie zarówno stypendium rektora jak i stypendium socjalnego – pobiera jeden bilet dla styp. rektora i jeden bilet dla styp. socjalnego).
Uwaga: w okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień) z uwagi na stosunkowo niskie obłożenie, system QMS jest nieczynny.