Skip to content
UkrainianChinese (Simplified)FrenchGermanEnglishPolish

Wstępna lista rankingowa stupdnium rektora studia II stopnia

Wstępna lista rankingowa stypendium rektora studentów studiów stacjonarnych II stopnia Wstępna lista rankingowa albumy

Zapisy na praktykę zawodową w Grupie Azoty S.A.

Rozpoczynają się zapisy na tegoroczną praktykę zawodową w Grupie Azoty S.A w Tarnowie. W tym roku praktyki rozpoczynają się w następujących terminach, wyznaczonych przez Grupę Azoty S.A.: Termin 1: 07 lipca 2025 Termin 2: 04 sierpnia 2025 Termin 3: 01 września 2025 Czas trwania praktyki uzgadniany jest indywidualnie przez Studenta…

EduQ Days: innowacje w kształceniu akademickim

EduQ Days to wyjątkowe wydarzenie poświęcone nowoczesnym metodom kształcenia akademickiego, które odbędzie się w dniach 25-28 marca 2025 r. na Politechnice Krakowskiej. Celem inicjatywy jest wymiana doświadczeń, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań dydaktycznych oraz budowanie współpracy pomiędzy kadrą akademicką, studentami i przedstawicielami sektora edukacyjnego oraz biznesowego. Szczegółowe informację i harmonogram wydarzenia dostępny…

Szkolenie Świadomościowe dla studentów I sem. studiów II stopnia

W czwartek (13.03) o godzinie 17:15 w formie online na platformie MS Teams odbędzie się szkolenie świadomościowe z mgr Beatą Romek z CPiP PK. Obecność obowiązkowa dla studentek i studentów, którzy jeszcze nie uczestniczyli w szkoleniu świadomościowym. Link w rozwinięciu.

Przedłużenie ważności ELS

Starości grup proszeni są o zebranie ELS i dostarczenie ich do Dziekanatu (w terminie od 17.03.2025 r.) w celu przedłużenia ważności.
UkrainianChinese (Simplified)FrenchGermanEnglishPolish

Programy studiów obowiązujące w latach 2021/22 i 2022/23, które nie są dostępne w aplikacji Syllabus, zostały opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej PK http://bip.pk.edu.pl/ i w wydziałowych serwisach internetowych.

Godziny przyjęć Dziekanatu:
Poniedziałek
od 10:00 do 12:00
Wtorek
od 10:00 do 12:00
Środa
od 10:00 do 12:00
Czwartek
od 10:00 do 12:00
Piątek
nieczynne
Informacja ws. obsługi studentów

Dyżury Prodziekana ds. studenckich:

wtorek: od 11:30 do 12:30
czwartek: od 11:00 do 12:00

Inne terminy (osobiste lub zdalne) po ustaleniu mailowym lub MS Teams

tel. +48 12 628 25 71
mail: katarzyna.gorazda@pk.edu.pl

Warto przeczytać

Przedłużenie ważności ELS

Starości grup proszeni są o zebranie ELS i dostarczenie ich do Dziekanatu (w terminie od 17.03.2025 r.) w celu przedłużenia ważności.

OGŁOSZENIE O KONKURSIE na stanowisko stypendysta – student (1 stanowisko) w projekcie OPUS-NCN

Stypendysta będzie uczestniczyć w realizacji projektu badawczego „Nowe możliwości rozwoju strategii projektowania i funkcjonalizacji kropek węglowych jako wielofunkcyjnych, dynamicznych, zielonych systemów fotoinicjujących i fotokatalizatorów wykorzystywanych w procesach fotopolimeryzacji” finansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki w ramach konkursu OPUS umowa nr UMO-2021/41/B/ST5/04533.

Protokoły z postępowań konkursowych – Projekt SONATA 17 (NCN)

Uprzejmie informujemy że dostępne są protokoły z postępowań konkursowych przeprowadzonych w ramach projektu SONATA-17 (NCN) pt.: „Analiza możliwości chemolizy bio-materiałów poliuretanowych syntezowanych z bio-polioli o rożnej strukturze chemicznej i analiza wpływu otrzymanych bio-recyklatów na proces ekspansji i właściwości nowych bio-poliuretanów”.

Dodatkowe terminy szkolenia bibliotecznego dla studentów I roku II stopnia.

Szanowni Państwo Jest nam ogromnie miło zaprosić Państwa na szkolenie biblioteczne, które odbędzie się na platformie MS Teams. Udział w nim pozwoli poznać: lokalizacje i strukturę biblioteki, najważniejsze zasady związane

Konkurs na stypendium naukowe w projekcie SONATA-17 (NCN)

Wydział Inżynierii i Technologii Chemicznej Politechniki Krakowskiej ogłasza konkurs na stypendium naukowe dla studenta w projekcie: SONATA-17 (NCN) pt.: „Analiza możliwości chemolizy bio-materiałów poliuretanowych syntezowanych z bio-polioli o rożnej strukturze

Szkolenie biblioteczne dla studentów I roku studiów II stopnia.

Szanowni Państwo Jest nam ogromnie miło zaprosić Państwa na szkolenie biblioteczne, które odbędzie się na platformie MS Teams. Udział w nim pozwoli poznać: lokalizacje i strukturę biblioteki, najważniejsze zasady związane

Staże i praktyki dla studentów

Samorząd Studencki PK:

1-promo-TopMinds2023-1.png

Nabór do programu mentoringowego TopMinds 2023 – otwarty!

Stowarzyszenie Top 500 Innovators, zrzeszające naukowców, przedsiębiorców a także specjalistów z zakresu transferu technologii i komercjalizacji oraz Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta, która umożliwia wymianę naukową i kulturową pomiędzy Polską a Stanami
CPiP-Studium_dla_Studentow-740x1024.jpg

Studium pedagogiczne – zapraszamy do udziału

Studentki i Studenci To ostatni dzwonek, aby zapisać się na studium pedagogiczne na ten rok akademicki – rekrutacja trwa do dziś! Więcej informacji: http://www.cpip.pk.edu.pl/oferta/spds/
247463600_443615647181101_4234826382798106363_n-1024x1024.png

Konkurs dla studentów Politechniki Krakowskiej na projekt statuetki Małopolskiego FIOłka

Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych wraz z Politechniką Krakowską zapraszają serdecznie studentów do udziału w konkursie na opracowanie graficzne projektu statuetki Małopolskiego FIOłka. Celem Konkursu jest wyłonienie projektu statuetki „Małopolskiego FIOłka”,

Klimaton dla miast – zaproszenie do udziału

W dniach 3-5 grudnia 2021 r. odbędzie się Klimaton dla Miast, czyli 48-godzinny maraton programowania organizowany przez Polski Fundusz Rozwoju oraz Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Projekt ma na celu wsparcie

Konkurs „Szanuję innych na drodze”

W trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich Program pn. „Bezpieczny Kraków” ogłosił konkurs plastyczny dedykowany studentom krakowskich uczelni wyższych poruszający temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym. To świetna okazja do podzielenia się swoim talentem. Każdy
TopMinds_2022-06-1024x1024.png

Program mentoringowy TopMinds 2022 – zapraszamy do udziału!

Stowarzyszenie Top 500 Innovators, zrzeszające naukowców, przedsiębiorców a także specjalistów z zakresu transferu technologii i komercjalizacji oraz Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta, która umożliwia wymianę naukową i kulturową pomiędzy Polską a Stanami
wht-bg

Podwójne dyplomowanie

Kończąc studia II stopnia na WIiTCh, uzyskaj dyplom FH Münster

Program Erasmus+

Program wymiany studenckiej obejmującej ponad 30 krajów z Europy, czas trwania od 5 dni do 12 miesięcy

Studia cząstkowe

Kilkanaście uczelni partnerskich z całego świata w których studenci Wydziału mogą odbyć część studiów w ramach programu wymiany studenckiej

Podwójne dyplomowanie

Kończąc studia II stopnia na WIiTCh, uzyskaj dyplom FH Münster

Program Erasmus+

Program wymiany studenckiej obejmującej ponad 30 krajów z Europy, czas trwania od 5 dni do 12 miesięcy

Studia cząstkowe

Kilkanaście uczelni partnerskich z całego świata w których studenci Wydziału mogą odbyć część studiów w ramach programu wymiany studenckiej

Ważne linki:

Dział Współpracy Międzynarodowej

qms

Informujemy że w związku z wprowadzeniem systemu kolejkowego QMS (system biletowy znany z urzędów, placówek poczty czy banków), studenci i absolwenci obsługiwani będą w określonych dniach i godzinach przyjęć Dziekanatu, TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA OKAZANIEM BILETU pobranego wcześniej z biletomatu systemu QMS (dostępny w holu na parterze).

W związku z powyższym wprowadza się następujące zasady:

  • bilety wydawane będą tylko w godzinach przyjęć Dziekanatu
  • ilość wydanych biletów zależna będzie od godzin przyjęć Dziekanatu oraz szacunkowego czasu załatwienia sprawy
  • bilet jest ważny tylko w dniu w którym został wydany
  • nie stawienie się na wezwanie (numer biletu wyświetlany na Monitorze w holu) będzie skutkowało zmianą kolejności i wezwaniem następnej osoby
  • nie stawienie się na drugie z kolei wezwanie będzie skutkowało usunięciem z kolejki
  • do stanowiska należy podchodzić POJEDYNCZO I TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYM WEZWANIU. Osoby nieposiadające biletu QMS lub wchodzące poza kolejnością bądź poza wyznaczonymi godzinami przyjęć – NIE BĘDĄ OBSŁUGIWANE
  • w przypadku stanowiska z podziałem spraw na podkategorie (np. pomoc materialna) NALEŻY POBRAĆ ODRĘBNY BILET NA KAŻDĄ SPRAWĘ (np. jeżeli student chce złożyć wniosek o przyznanie zarówno stypendium rektora jak i stypendium socjalnego – pobiera jeden bilet dla styp. rektora i jeden bilet dla styp. socjalnego).

Uwaga: w okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień) z uwagi na stosunkowo niskie obłożenie, system QMS jest nieczynny.

PK_WIiTCh_RGB

//administracja www - logowanie