Uprzejmie informujemy o możliwości składania wniosków o przyznanie nagród ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki.
Wnioski w wersji papierowej wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w Sekretariacie Wydziału (pok.10) do dnia 8 lutego 2021 roku, natomiast wersję elektroniczną wniosku (MS WORD) wraz z odwzorowaniem cyfrowym pdf dokumentów należy przesłać na adres e-mail: wiitch@pk.edu.pl.
Wnioski złożone po terminie lub niekompletne nie będą procedowane.
Załączniki:
–Pismo Prorektora ds. ogólnych w sprawie nagród MNISW
–Rozporządzenie w sprawie nagród ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego wraz z rozporządzeniem zmieniającym
–Oświadczenie o potwierdzeniu określonego we wniosku procentowego udziału poszczególnych osób
–Oświadczenie o niekaralności
–Oświadczenie w sprawie zgody na przetwarzanie danych osobowych
–Formularz wniosku