Skip to content
UkrainianChinese (Simplified)FrenchGermanEnglishPolish

Zapraszamy studentów WIiTCh do udziału w badaniach UJCM

Wpływ reklamy w mediach społecznościowych na zachowania żywieniowe u młodych dorosłych w wieku od 18 do 24 lat.

Zapraszamy do udziału w badaniu, którego celem jest ocena w jaki sposób reklama w mediach społecznościowych wpływa na zachowania żywieniowe.  Badanie prowadzone jest wśród populacji młodych dorosłych (od 18 do 24 lat) mieszkańców Polski. Udział w badaniu jest dobrowolny i polega  jednokrotnym wypełnieniu anonimowej ankiety, co zajmuje ok. 10 minut. Kwestionariusz składa się z 3 części, w których pytamy o zwyczaje żywieniowe, częstość spożywania wybranych produktów, a także częstość korzystania z mediów społecznościowych oraz o ich wpływ na Twoje  zachowania żywieniowe.

Ankieta: https://ankieta.cm-uj.krakow.pl/index.php?r=survey/index&sid=138291&lang=pl

Badanie prowadzone jest w Zakładzie Badań nad Żywieniem i Lekami UJCM.

W razie pytań, prosimy o kontakt: Ewa Błaszczyk-Bębenek (e-mail: ewa.blaszczyk@uj.edu.pl)

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
UkrainianChinese (Simplified)FrenchGermanEnglishPolish

Plan zajęć w sem. letnim roku akad. 2023/24

Uprzejmie informujemy, że dostępna jest wstępna wersja planu zajęć w semestrze letnim roku akademickiego 2023/24. Plan dostępny jest w wersji online i w kolejnych tygodniach

Postępowania na WIiTCh

Wybrane Projekty realizowane na Wydziale

PK_WIiTCh_RGB

//administracja www - logowanie