Wpływ reklamy w mediach społecznościowych na zachowania żywieniowe u młodych dorosłych w wieku od 18 do 24 lat.
Zapraszamy do udziału w badaniu, którego celem jest ocena w jaki sposób reklama w mediach społecznościowych wpływa na zachowania żywieniowe. Badanie prowadzone jest wśród populacji młodych dorosłych (od 18 do 24 lat) mieszkańców Polski. Udział w badaniu jest dobrowolny i polega jednokrotnym wypełnieniu anonimowej ankiety, co zajmuje ok. 10 minut. Kwestionariusz składa się z 3 części, w których pytamy o zwyczaje żywieniowe, częstość spożywania wybranych produktów, a także częstość korzystania z mediów społecznościowych oraz o ich wpływ na Twoje zachowania żywieniowe.
Ankieta: https://ankieta.cm-uj.krakow.pl/index.php?r=survey/index&sid=138291&lang=pl
Badanie prowadzone jest w Zakładzie Badań nad Żywieniem i Lekami UJCM.
W razie pytań, prosimy o kontakt: Ewa Błaszczyk-Bębenek (e-mail: ewa.blaszczyk@uj.edu.pl)